Zero Ballistics

Zero Ballistics

Zero Ballistics to gra sieciowa, w której gracze stają na przeciw sobie za sterami ciężko opancerzonych czołgów. Gracze kontrolując czołgi z perspektywy pierwszej osoby i strzelają ze sobą przy uwzględnieniu realistycznego toru lotu pocisków. Dlatego też zwycięstwo zależy od dobrych umiejętności celowniczych. Każdy gracz może zmieniać wyposażenie czołgu (dostępne są trzy rodzaje broni podstawowej i trzy rodzaje broni dodatkowej) oraz wybrać dodatkowe zdolności (z sześciu dostępnych). W miarę postępów w grze gracze mogą usprawniać broń, szybkość i pancerz.

Dostępne są trzy mapy osadzone w alpejskiej scenerii oraz trzy tryby rozgrywki: BeaconStrike, Deathmatch i Team Deatchmatch. Dwa ostatnie są czysto zręcznościowe natomiast Beaconstrike wymaga nieco bardziej taktycznego podejścia. Dwie drużyny walczą o dominację na mapie. Można ją uzyskać poprzez przejęcie rozmieszczonych na mapie nadajników. Strona atakująca ma na celu przejąć ich jak najwięcej oraz podbić posterunek drugiej strony w wyznaczonym czasie.

  • Strona gry: www.zeroballistics.com
  • Platformy: Windows, Linux
  • Wymagania: Procesor 2 GHz, 512MB RAM, karta graficzna z 128MB pamięci i wsparciem dla Shader Model 2.0