A Dungeon Called Life - turlanie się po lochach

ADungeonCalledLife

A Dungeon Called Life to ciekawie zaprojektowana gra logiczna z elementami RPG, w której przemierzamy lochy rozwiązując zagadki wymagające od nas ustawienia się w odpowiedni sposób i walcząc z przeciwnikami.

W grze przemieszczamy się kierując postacią w kształcie sześcianu, która porusza się turlając się po lochach. Każdy ruch w jednym z czterech kierunków to jedna tura. Często musimy tak wymanewrować naszym bohaterem (lub bohaterką) by stanąć na dźwigni w odpowiedni sposób unikając pola rażenia przeciwników. Wymaga to nie raz sporo wytrwałości by rozwiązać zagadkę.

Jak już wspomniałem A Dungeon Called Life zawiera nieco elementów RPG. Nasza postać określana jest trzema wskaźnikami – doświadczeniem, punktami życia i najedzeniem. Rozwiązując zagadki, zabijając przeciwników oraz wykonywanie zadań specjalnych, które dostajemy na początku każdego poziomu zdobywamy doświadczenie, które możemy przeznaczyć na poprawę naszych statystyk. Punkty życia i najedzenia można uzupełnić używając eliksiru zdrowia lub konsumując jabłko. Oba te przedmioty znajdziemy rozsiane po lochach.

Całość tworzy nieźle zaprojektowaną grą logiczną posiadającą swój urok. Może wymagać nieco praktyki by zapoznać się z zasadami, lecz później sprawia sporo satysfakcji.

Informacje o grze:

  • Strona gry: community.vfs.com
  • Platformy: Windows
  • Wymagania: procesor Intel Core 2 Duo lub lepszy, 1 GB RAM (zalecane 2GB), karta graficzna wspierająca DirectX 9.0